Tuesday, August 9, 2011

dulu & sekarang




DULU


tgk muka mak & abah masih muda tapi anak dah 4 org.. kalau tak silap masa ni umur abah baru 33 tahun & mak 32 tahun, Alin (anak ke-4) yg paling bongsu di waktu ITU.Mak & abah dapat 2 org lagi anak selepas Alin ye..


ini ialah adik bongsu saya, Dila.Beza umur Dila dgn Alin ialah 10 tahun,sebelum Dila lahir saya ada sorg lagi adik lelaki, Arwah Yusri. Rasanya kalau umur arwah masih panjang, sekarang dah 22 tahun (sama umur dgn si Apek golkeeper M'sia) :)



SEKARANG

di hari perkahwinan Alin,tiada dalam gambar ialah keluarga kecik saya & keluarga kecik Kak Long..budak montok si Dila sedang berdiri dua dari kanan..dah besar kan dia..masa ni umur dia 16 tahun.

Inilah keluarga besar kami. Abah pulak takde dalam gambar..time ni abah g mana ek? So, tinggal Dila je yang tak kawen lagi..:)

Mak & Abah dah ada 6 orang cucu :

Dyana Qystina Mysara (4 tahun)

Muhammad Aliff Rifqie (3 tahun)

Dyana Qystina Batrisya (3 tahun)

Ahmad Zulkarnain (1 tahun)

Nur Arissa Rania ( 1 tahun)

Nur Adibah Husna (2 bulan)


lepas ni sapa punya turn pulak nak dapatkan cucu ke 7 mak & abah..?? hehehhehe

3 comments:

  1. kak ida lah hehehe ahmad nk adik tu :)

    ReplyDelete
  2. ade berita gembira ke??hehehhe

    ReplyDelete
  3. fiza : huhuhu..lambat lagi. kena gap 2-3 thn.. :)

    ain : berita gembira akan diwar-warkan

    ReplyDelete