Thursday, March 15, 2012

apa saya buat hari ni

sebelum tu, meh kita buang sawang kat blog ni dulu...

salam kekawan sume,
setelah melalui hari2 yang mencabar keimanan, menangis..menangis dan menangis
hari ni saya bangkit dengan semangat yg sangat2 membara

nenek pergi meninggalkan aku di kala tak sempat salam dia sebelum ke Ipoh
Sebabnya time saya nak ke Ipoh, dia masih di tikar sejadah
Tau2 dlm kol 9.45pm dapat panggilan dr abah, suruh balik cepat sbb nenek dah tiada
Sedih ditinggalkan suami terchenta belum abis lagi, ditambah dgn ujian dari Mu
Malah, kawan yang ada disekitar seolah2 sbg CCTV pada seorg hamba Allah & mulai saat ni, saya tak kan mudah percaya dgn org yang nak berbuat baik dgn saya...deiapada punya ayattt!!

Henpon pulak pening2 lalat...ada incoming call tapi takde bunyi..msg pon kekadang ada, kekadang tak sampai...nasibla  labu.....nnt ada duhet lbh sket, saya ganti baru ye...

udah lari tajuk...
ok, pg2 lagi dah hanto ahmad ke pengasuh
lps tu cepat2 balik rumah settlekan kerja umah, g bank , settlekan installment keta, hanto comforter g dobi,
banyak lagi la.....

business sharing hanya di Taiping sbb dah tawar hati nak ke KL sbbnye ...CCTV banyak...hihihi
Alhamdulillah business sangat masyuk sekarang hasil tunjuk ajar leader yang sgt berkaliber

Lps power closed, cpt2 amek ahmad dari pengasuh tepat kol 12 mlm
sian anak ibu, tak jumpa ibu lagi kan..
esk kita g main slide ye syg....

sekian, berita utk hari ini :)

2 comments:

  1. al fatihah akak..fiza x tau pn..

    eh amek ahmad pkul 12 mlm? lmbt tu hehhe

    k akak, take care! :)

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete