Sunday, October 24, 2010

ahmad & tikar getah printed

isnin lepas tgn ni gatai sgt...
ingatkan nak dapat duit.rupanya gatai p online shopping & ter'shopping' tikar getah ni..
aku ter'bel'i tikar getah ni sbbnya sekarang Ahmad sibuk mengemop lantai (mengesot ngesot) nak belajar merangkak..dia belum pas merangkak lagi sbb dlm usaha nak angkat bontotnye yg cibum itu.yg dia dah pas ialah dengan me'reverse' badan..abis sume org/benda dlm umah dia langgar..(kena pasang senser kot.!)
tak sampai ati tgk dia jd mop, so terpaksa la beli tikar getah ni..yg best pasal tikar sbb ada printed vehicle.dlm dok sibuk mengemop,blh gak dia belajar kan...layan la gambo di bawah ini k..

muka ada seronot

tgh berpikir nak beli 4x4 ke nak beli motobike

terjaga dr berangan bl bapak dia gelak2..(kaco betul bapak ni!)

lepas ni kena cari menan lain yg leh membantu perkembangan otak si ahmad..menan ape ek yg bagus..??

p/s : saya tak suka carpet bulu2 ..umah saya mmg takde kapet bulu2..tu kena ganti ngan tikar getah je..






2 comments:

  1. boleh saya tahu x beli tikar ni kat mane? boleh message tolong saya nnt di facebook, http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=648512444
    thanks

    ReplyDelete